Upravna stavba KPV edited

Uporabnike komunalnih dobrin in storitev obveščamo, da je od 17. 2. 2021 do nadaljnjega zaradi preprečevanja širjenja okužb s SARS-COV-2 (COVID 19) v prostore upravne stavbe Komunalnega podjetja Velenje, d. o. o., na Koroški cesti 37 b v Velenju, možen vstop dveh strank istočasno, ob upoštevanju priporočil NIJZ.

Kljub temu še vedno pozivamo uporabnike, da če je to mogoče, zadeve urejajo predvsem po telefonu (03 896 11 00) ali elektronski pošti (Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.).

Zahvaljujemo se za razumevanje.

Komunalno podjetje Velenje, d. o. o.

Mraz

Poslovil se je naš nekdanji sodelavec Jože Mraz. S komunalno sfero se je prvič srečal leta 1977, ko se je zaposlil v takratni DO Toplovod in sprejel delo vodje komercialne službe. Tam se je takoj srečal s področjem oskrbe s toplotno energijo in aktivno sodeloval v procesu toplifikacije Velenja v času pospešene izgradnje mesta (toplifikacija Stare vasi, Gorice, novega zdravstvenega doma Velenje in okolice). Pomembna je bila tudi njegova vloga pri širitvi Centralne energetske postaje (CEP), kar je omogočilo nemoteno oskrbo pri hitro naraščajočih potrebah po toploti. V začetku 80-ih let je na podlagi smernic takratne politike izvedel združitev podjetij Komunalnega centra, Toplovoda in Stanovanjskega podjetja DOM v enoten poslovni sistem - delovno organizacijo VEKOS s tremi temeljnimi organizacijami, ki so jo uspeli v začetku leta 1982 tudi pravno formalno izpeljati in registrirati. Izbran je bil za prvega direktorja podjetja in to nalogo je po svojih najboljših močeh opravljal do konca leta 1984.

pexels photo 67184

Ponovno vas obveščamo, da je NIJZ (Nacionalni inštitut za varovanje zdravja ) pripravil priporočila za spiranje internih inštalacij v vseh javnih objektih, ki so bili zaradi razglasitve pandemije korona virusa dlje časa zaprti.

Na kratko povzemamo ta navodila: Zaradi zaprtih objektov in s tem zastajanja vode v internih vodovodnih inštalacijah lahko prihaja v njih do razmnoževanje mikroorganizmov in izločanja snovi iz vodovodnih cevi. V  sistemih za ogreto sanitarno vodo obstaja tveganje za razraščanje legionel. Hladna in ogreta sanitarna voda bi lahko bili pri prvi uporabi mikrobiološko oporečni, obarvani (rdeče, rjavo, rumeno) ter imeli neobičajen vonj ali okus in predstavljali potencialno nevarnost za zdravje uporabnikov.

Zato je priporočljivo, da interne vodovodne inštalacije izperete preden pitno vodo ponovno uporabljate za uživanje, kuhanje, uporabo v aparatih in drugih napravah, ki jih uporabljate za osebne in  poslovne namene.  Priporočljivo je izvesti intenzivno izpiranje s povečanim pretokom vode na vseh pipah  in tuših v objektih. Voda naj teče iz iztočnega mesta vsaj 15 minut, dokler ne bo pritekla sveža voda iz javnega dela omrežja. Tudi sisteme za pripravo ogrete sanitarne vode je potrebno pred ponovno uporabo ustrezno pripraviti, izprati in pregreti.

Takšna izpiranja je priporočljivo izvajati po vsakem daljšem zaprtju objektov (po počitnicah, obnovah objektov, po praznikih,…). 

pexels photo 290678

Kakovost pitne vode je odvisna od raztopljenih snovi ter prisotnih mikroorganizmov v vodi. Običajno pitna voda na svojem izviru vsebuje različne raztopljene organske in anorganske snovi, s katerimi pride v stik na svoji poti skozi zemeljske plasti in kamnine. Lahko vsebuje tudi mikroorganizme in v izrednih razmerah tudi nezaželene snovi. Z ustrezno pripravo vode na ultrafiltracijskih napravah skrbimo, da je pitna voda zdravstveno ustrezna in ne vsebuje snovi, ki bi lahko škodile zdravju uporabnikov. Povprečne vrednosti parametrov za pitno vodo iz oskrbovalnih območij v Šaleški dolini si lahko pogledate v letnem poročilu o kakovosti pitne vode v Šaleški dolini v letu 2020 na povezavi.

Upravna stavba KPV

Uporabnike komunalnih dobrin obveščamo, da je do nadaljnjega za vse stranke popolnoma zaprta upravna stavba Komunalnega podjetja Velenje na Koroški cesti 37b zaradi preprečevanja širjenja okužb s COVID-19. Vstop v stavbo v trenutnih razmerah ni možen niti po predhodni najavi.

Za vas smo dosegljivi na telefonskih številkah:

Za splošne informacije, reklamacije in vprašanja v zvezi z IZSTAVLJENIMI RAČUNI pišite na e-naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Kadar to ni možno, pokličite na eno spodaj navedenih telefonskih številk:

03 896 11 42, 03 896 11 46, 03 896 11 48, 03 896 11 53 in 03 896 11 44.

DEŽURNE ŠTEVILKE (v primeru okvar ali težav pri dobavi komunalnih dobrin):

PE ENERGETIKA

03 896 12 56 (toplovod)

PE KOMUNALA

03 898 94 20 (vodovod in kanalizacija)

POKOPALIŠKA DEJAVNOST

  • 03 896 44 90
  • 03 896 44 91

UPRAVLJANJE S PARKIRIŠČI IN MODRIMI CONAMI (modre cone)

V primeru, da še niste uredili podaljšanja abonmajev in dovolilnic vas prosimo, da to uredite z oddajo vloge preko spletne aplikacije za eNaročanje, ki je objavljena na spletni strani Komunalnega podjetja Velenje www.kp-velenje.si na povezavi tukaj.

Naročene abonmaje in dovolilnice vam bomo poslali na naslov, naveden na vlogi.

INFORMACIJE:   03 896 18 72

REKLAMACIJE:   080 80 34 / int. 3

Zahvaljujemo se za razumevanje.