DEŽURNE ŠTEVILKE

 

 

 

 

 

Obvestilo za uporabnike

Uporabnike obveščamo, da trenutno izvajanje vseh dejavnosti podjetja poteka nemoteno. Izvajanje storitev gospodarskih javnih služb, ki so življenjsko pomembne za vse prebivalce Šaleške doline, je velika odgovornosti vseh nas. Ves napor usmerjamo v nemoteno in kakovostno izvajanje vseh naših dejavnosti.

V podjetju smo sicer sprejeli ustrezne ukrepe za preprečevanje širjenja virusa. Za vse uporabnike smo dosegljivi preko dežurnih številk in e-pošte Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. 

Za splošne informacije, reklamacije in vprašanja v zvezi z izstavljenimi računi pokličite:

03 896 11 00

V primeru okvar ali težav pri dobavi komunalnih dobrin pokličite na DEŽURNE ŠTEVILKE:

PE Energetika 

03 896 12 56 (daljinsko ogrevanje, hlajenje, zemeljski plin)

PE Energetika obvešča uporabnike, da:

  • vse morebitne okvare ali težave javijo na 24-urno dežurno številko,
  • vstop zaposlenih v bivalne prostore naših uporabnikov je dovoljen le v nujnih primerih,
  • izvajajo se vsa nujno potrebna dela za zagotavljanje obratovanja vseh sistemov,
  • ne nujna dela so trenutno preložena do nadaljnjega.

PE Komunala

03 898 94 20 (vodovod in kanalizacija)

Pokopališka dejavnost

  • 03 896 44 90
  • 03 896 44 91

Upravljanje s parkirišči in garažnimi hišami (Modre cone)

Informacije: 03 896 18 72, Reklamacije: 080 80 34 / int. 3

Sicer so do nadaljnjega zaradi preprečevanja širjenja koronavirusa za stranke zaprte upravna stavba Komunalnega podjetja Velenje na Koroški cesti 37b, poslovni enoti Energetika in Komunala na Koroški cesti 3a v Velenju, Centralna čistilna naprava Šaleške doline na Primorski cesti 8a v Šoštanju in pisarniški prostori na pokopališču v Podkraju. Stranke prosimo, da pred morebitnim osebnim obiskom skušajo zadeve urediti po telefonu ali nam pišejo na e-naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Če je obisk zares nujen zaradi dostave ali urejanja dokumentacije, vas prosimo, da pozvonite na zvonec, ki je lociran na rampah za vstop na vse zgoraj naštete lokacije ali neposredno ob vhodu v objekt, ali pokličite na zgoraj navedeno telefonsko številko.

Ob tej priložnosti še enkrat prosimo vse, da upoštevajo navodila, da ostanejo doma in se izogibajo javnim mestom, v kolikor je le mogoče.

zima

Z lahkoto lahko trdimo, da je letošnji januar na področju zagotavljanja nemotene oskrbe s toploto predstavljal trd oreh vsem distributerjem toplote po Sloveniji in širše.

Iz podatkov o povprečni zunanji temperaturi, ki jih v podjetju spremljamo za potrebe tehnoloških procesov, je razvidno, da je bila povprečna mesečna temperatura letošnjega januarja najnižja v zadnjih 27 letih in je znašala -2,90 °C.

16 KPV fotografije FB
Ob nakupu novih gospodinjskih aparatov (pomivalnih strojev, pralnih strojev, parnih likalnikov in podobnih aparatov) naši uporabniki pogosto postavljajo vprašanja v zvezi s trdoto vode v našem vodovodnem sistemu. Kaj sploh je trdota vode in kakšne so njene vrednosti? 
Voda v našem vodovodnem omrežju ima trdoto večinoma med 8 in 15 °dH (nemških stopinj) in spada tako med srednje trde vode. Se pa trdota vode nekoliko razlikuje po posameznih območjih znotraj Šaleške doline, kar je razvidno iz spodnje tabele.

06 KPV fotografije FB

V Komunalnem podjetju Velenje želimo vsem našim sedanjim in bodočim uporabnikom storitev odvajanja in čiščenja odpadnih vod posredovati nekaj koristnih nasvetov in dejstev glede uporabe tako javne kot tudi zasebne kanalizacije. S tem želimo izboljšati ozaveščenost in odnos naših uporabnikov do omenjene storitve, saj se ji običajno posveča premalo pozornosti. Z doslednostjo in urejenostjo na tem področju želimo prispevati k ohranjanju naravnega okolja in zaščiti vodnih virov, ki so vir našega življenja kot tudi življenja naših zanamcev. To je tudi ena izmed osnovnih usmeritev Komunalnega podjetja Velenje.

Modre cone mesta Velenje

S 1. 1. 2017 je Mestna občina Velenje prenesla upravljanje s parkirišči in garažnimi hišami na Komunalno podjetje Velenje.

Uporabniki modrih con in garažnih hiš lahko še naprej vso potrebno dokumentacijo glede parkiranja urejajo na sedežu Mestne občine Velenje (Titov trg 1, kletni prostori, pisarna Modre cone).

Vse dodatne informacije v zvezi s parkirišči (modrimi conami) in garažnimi hišami lahko dobite po telefonu na številki 03 896 18 72.

V primeru reklamacij oz. nedelovanja parkomatov nas lahko pokličete na brezplačno telefonsko številko 080 80 34/int. št. 3.

Vloge za pridobitev letnih parkirnih abonmajev in parkirnih kart so objavljene na naših spletnih straneh, v zavihku Uporabniški center/Vloge in obrazci/Modre cone (povezava do vlog in obrazcev). Vloge lahko zainteresirani dvignejo tudi v pisarni Modrih con.

Statistika

Odjemnih mest
Oskrbovanih objektov
Kilometrov omrežja
Infrastrukturnih objektov