DEŽURNE ŠTEVILKE

 

 

 

 

 

Obvestilo za uporabnike

Uporabnike obveščamo, da trenutno izvajanje vseh dejavnosti podjetja poteka nemoteno. Izvajanje storitev gospodarskih javnih služb, ki so življenjsko pomembne za vse prebivalce Šaleške doline, je velika odgovornosti vseh nas. Ves napor usmerjamo v nemoteno in kakovostno izvajanje vseh naših dejavnosti.

V podjetju smo sicer sprejeli ustrezne ukrepe za preprečevanje širjenja virusa. Za vse uporabnike smo dosegljivi preko dežurnih številk in e-pošte Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. 

Za splošne informacije, reklamacije in vprašanja v zvezi z izstavljenimi računi pokličite:

03 896 11 00

V primeru okvar ali težav pri dobavi komunalnih dobrin pokličite na DEŽURNE ŠTEVILKE:

PE Energetika 

03 896 12 56 (daljinsko ogrevanje, hlajenje, zemeljski plin)

PE Energetika obvešča uporabnike, da:

  • vse morebitne okvare ali težave javijo na 24-urno dežurno številko,
  • vstop zaposlenih v bivalne prostore naših uporabnikov je dovoljen le v nujnih primerih,
  • izvajajo se vsa nujno potrebna dela za zagotavljanje obratovanja vseh sistemov,
  • ne nujna dela so trenutno preložena do nadaljnjega.

PE Komunala

03 898 94 20 (vodovod in kanalizacija)

Pokopališka dejavnost

  • 03 896 44 90
  • 03 896 44 91

Upravljanje s parkirišči in garažnimi hišami (Modre cone)

Informacije: 03 896 18 72, Reklamacije: 080 80 34 / int. 3

Sicer so do nadaljnjega zaradi preprečevanja širjenja koronavirusa za stranke zaprte upravna stavba Komunalnega podjetja Velenje na Koroški cesti 37b, poslovni enoti Energetika in Komunala na Koroški cesti 3a v Velenju, Centralna čistilna naprava Šaleške doline na Primorski cesti 8a v Šoštanju in pisarniški prostori na pokopališču v Podkraju. Stranke prosimo, da pred morebitnim osebnim obiskom skušajo zadeve urediti po telefonu ali nam pišejo na e-naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Če je obisk zares nujen zaradi dostave ali urejanja dokumentacije, vas prosimo, da pozvonite na zvonec, ki je lociran na rampah za vstop na vse zgoraj naštete lokacije ali neposredno ob vhodu v objekt, ali pokličite na zgoraj navedeno telefonsko številko.

Ob tej priložnosti še enkrat prosimo vse, da upoštevajo navodila, da ostanejo doma in se izogibajo javnim mestom, v kolikor je le mogoče.

KPV IMG 8932 dr uroš rotnik

Za objavo članka v tedniku Naš čas se je z direktorjem pogovarjala Mira Zakošek.

Za vami je uspešno poslovno leto, ki ste ga sklenili z dobičkom, kako pa so se gibali ostali kazalci poslovanja?

V letu 2016 smo na dejavnosti vodooskrbe prodali 2.989.593 m3 vode, kar predstavlja 99,7 % planirane količine za leto 2016. Na dejavnosti oskrbe s toplotno energijo smo prodali 254.551 MWh toplotne energije, kar prestavlja 94,1 % planirane količine.

Celotni realizirani prihodki so znašali 24.145.335 €, pri čemer je podjetje v letu 2016 po nerevidiranih podatkih doseglo pozitiven čisti poslovni izid v višini 66.571 evrov, medtem ko je bilo planirano 20.638 evrov čistega poslovnega izida.

V podjetju je bilo ob začetku leta 2016 zaposlenih 184 delavcev.

the water ice of the dynamic highdefinition picture 3 170550

Letošnje izredno nizke zimske temperature so povzročile kar nekaj težav tudi v procesu oskrbe s pitno vodo. Ena od posledic je tudi zamrznitev vode v vodovodnih priključkih. Zaradi zaščite pred vplivom zmrzali vodovodne cevi praviloma potekajo vsaj 80 cm pod terenom. Kadar vodovod ni položen dovolj globoko ali kadar pride do dolgotrajnih nizkih temperatur, se zgodi, da voda v ceveh zamrzne. Pogosto so razlog tudi majhni pretoki, zato so temu tveganju bolj izpostavljeni objekti, ki imajo razmeroma nizko porabo ali pa je sploh nimajo (npr. vikendi).

Sozalje

Na spletni strani smo za vas pripravili novost. Pri objavljenih osmrtnicah v zavihku » Pogrebi« smo omogočili vpis v spletno žalno knjigo, kamor lahko v spomin pokojniku zapišete sožalja, misli ali vaša intimna občutja ob izgubi bližnjega ter simbolično prižgete svečko ali položite cvetje. 

16 KPV fotografije FB

Pitna voda v Šaleški dolini je zdravstveno ustrezna in varna­­­­­­­­­­­­­­­­­

Komunalno podjetje Velenje zagotavlja uporabnikom v Šaleški dolini zdravstveno ustrezno pitno vodo in skrbi za varno in zanesljivo vodooskrbo. V nadaljevanju so predstavljeni rezultati mikrobioloških in fizikalno-kemijskih analiz vode, ki so bile v letu 2016 izvedene v okviru notranjega nadzora pitne vode.

Statistika

Odjemnih mest
Oskrbovanih objektov
Kilometrov omrežja
Infrastrukturnih objektov