DEŽURNE ŠTEVILKE

 

 

 

 

 

Upravna stavba KPV edited

Uporabnike komunalnih dobrin in storitev obveščamo, da je od 17. 2. 2021 do nadaljnjega zaradi preprečevanja širjenja okužb s SARS-COV-2 (COVID 19) v prostore upravne stavbe Komunalnega podjetja Velenje, d. o. o., na Koroški cesti 37 b v Velenju, možen vstop dveh strank istočasno, ob upoštevanju priporočil NIJZ.

Kljub temu še vedno pozivamo uporabnike, da če je to mogoče, zadeve urejajo predvsem po telefonu (03 896 11 00) ali elektronski pošti (Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.).

Zahvaljujemo se za razumevanje.

Komunalno podjetje Velenje, d. o. o.

pexels photo 290678

Kakovost pitne vode je odvisna od raztopljenih snovi ter prisotnih mikroorganizmov v vodi. Običajno pitna voda na svojem izviru vsebuje različne raztopljene organske in anorganske snovi, s katerimi pride v stik na svoji poti skozi zemeljske plasti in kamnine. Lahko vsebuje tudi mikroorganizme in v izrednih razmerah tudi nezaželene snovi. Z ustrezno pripravo vode na ultrafiltracijskih napravah skrbimo, da je pitna voda zdravstveno ustrezna in ne vsebuje snovi, ki bi lahko škodile zdravju uporabnikov. Povprečne vrednosti parametrov za pitno vodo iz oskrbovalnih območij v Šaleški dolini si lahko pogledate v letnem poročilu o kakovosti pitne vode v Šaleški dolini v letu 2020 na povezavi.

pexels photo 67184

Ponovno vas obveščamo, da je NIJZ (Nacionalni inštitut za varovanje zdravja ) pripravil priporočila za spiranje internih inštalacij v vseh javnih objektih, ki so bili zaradi razglasitve pandemije korona virusa dlje časa zaprti.

Na kratko povzemamo ta navodila: Zaradi zaprtih objektov in s tem zastajanja vode v internih vodovodnih inštalacijah lahko prihaja v njih do razmnoževanje mikroorganizmov in izločanja snovi iz vodovodnih cevi. V  sistemih za ogreto sanitarno vodo obstaja tveganje za razraščanje legionel. Hladna in ogreta sanitarna voda bi lahko bili pri prvi uporabi mikrobiološko oporečni, obarvani (rdeče, rjavo, rumeno) ter imeli neobičajen vonj ali okus in predstavljali potencialno nevarnost za zdravje uporabnikov.

Zato je priporočljivo, da interne vodovodne inštalacije izperete preden pitno vodo ponovno uporabljate za uživanje, kuhanje, uporabo v aparatih in drugih napravah, ki jih uporabljate za osebne in  poslovne namene.  Priporočljivo je izvesti intenzivno izpiranje s povečanim pretokom vode na vseh pipah  in tuših v objektih. Voda naj teče iz iztočnega mesta vsaj 15 minut, dokler ne bo pritekla sveža voda iz javnega dela omrežja. Tudi sisteme za pripravo ogrete sanitarne vode je potrebno pred ponovno uporabo ustrezno pripraviti, izprati in pregreti.

Takšna izpiranja je priporočljivo izvajati po vsakem daljšem zaprtju objektov (po počitnicah, obnovah objektov, po praznikih,…). 

euro

Uporabnike komunalnih storitev obveščamo, da je Komunalno podjetje Velenje opravilo obračun za komunalne storitve v individualnih hišah za obdobje julij-december 2020. Skupno je bilo uporabnikom izstavljenih 6.927 obračunov. 2.121 uporabnikov je prejelo dobropis v skupni vrednosti 76.846 €, kar predstavlja 2,34 % prihodkov realizacije za komunalne storitve individualnih hiš v obdobju julij-december 2020; 4.806 uporabnikov je prejelo obračun v breme v skupni vrednosti 257.659 €, kar predstavlja 7,84 % prihodkov realizacije za komunalne storitve individualnih hiš v obravnavanem obdobju. Znesek obračunov v dobro se uporabnikom upošteva pri naslednjih mesečnih akontacijah oz. računih.

Upravna stavba KPV

Uporabnike komunalnih dobrin obveščamo, da je do nadaljnjega za vse stranke popolnoma zaprta upravna stavba Komunalnega podjetja Velenje na Koroški cesti 37b zaradi preprečevanja širjenja okužb s COVID-19. Vstop v stavbo v trenutnih razmerah ni možen niti po predhodni najavi.

Za vas smo dosegljivi na telefonskih številkah:

Za splošne informacije, reklamacije in vprašanja v zvezi z IZSTAVLJENIMI RAČUNI pišite na e-naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Kadar to ni možno, pokličite na eno spodaj navedenih telefonskih številk:

03 896 11 42, 03 896 11 46, 03 896 11 48, 03 896 11 53 in 03 896 11 44.

DEŽURNE ŠTEVILKE (v primeru okvar ali težav pri dobavi komunalnih dobrin):

PE ENERGETIKA

03 896 12 56 (toplovod)

PE KOMUNALA

03 898 94 20 (vodovod in kanalizacija)

POKOPALIŠKA DEJAVNOST

  • 03 896 44 90
  • 03 896 44 91

UPRAVLJANJE S PARKIRIŠČI IN MODRIMI CONAMI (modre cone)

V primeru, da še niste uredili podaljšanja abonmajev in dovolilnic vas prosimo, da to uredite z oddajo vloge preko spletne aplikacije za eNaročanje, ki je objavljena na spletni strani Komunalnega podjetja Velenje www.kp-velenje.si na povezavi tukaj.

Naročene abonmaje in dovolilnice vam bomo poslali na naslov, naveden na vlogi.

INFORMACIJE:   03 896 18 72

REKLAMACIJE:   080 80 34 / int. 3

Zahvaljujemo se za razumevanje.

           

pexels photo 220213

Komunalno podjetje Velenje, d. o. o., iz 5 oskrbovalnih območij oskrbuje s pitno vodo 44.190 uporabnikov Šaleške doline (občine Velenje, Šoštanj, Šmartno ob Paki, Dobrna, Žalec, Polzela, Mozirje, Mislinja). Ker imamo na našem območju za pripravo pitne vode na voljo površinski vodni vir Ljubija in vodne vire Mazej, Toplice, Dolič, Ločan, Lampret, Jablanice, ki so pod vplivom površinskih vod in sodijo med kraške vodne vire, je pri nas nujna priprava pitne vode. V napravah za pripravo pitne vode (NPPV), ki so bile zgrajene v okviru kohezijskega projekta leta 2015, se za pripravo vode uporablja fizikalni postopek ultrafiltracije. Ultrafiltracija je filtracija vode skozi membrane, ki imajo pore velikosti 0,02 µm in pri filtraciji zadržijo vse delce, mikroorganizme in viruse ter nekatere velike organske molekule. Pri samem postopku filtracije vode ne uporabljamo kemikalij. Po pripravi surove vode na NPPV v pitno vodo pa sledi nadaljnja stopnja vodooskrbe, to je distribucija pitne vode do uporabnikov. Da pitno vodo pripeljemo na pipo do vsakega uporabnika, so potrebni kilometre dolgi cevovodi (na našem sistemu jih imamo več kot 700 kilometrov) in objekti za shranjevanje vode (vodohrani, rezervoarji).

Kakovost pitne vode redno nadziramo v okviru sistema HACCP in programa Notranji nadzor nad kakovostjo pitne vode. Letno na sistemu odvzamemo več kot 1000 vzorcev za analizo na mikrobiološke in fizikalno kemijske parametre, od tega vsaj 200 na pipah uporabnikov.

Statistika

Odjemnih mest
Oskrbovanih objektov
Kilometrov omrežja
Infrastrukturnih objektov