DEŽURNE ŠTEVILKE

 

 

 

 

 

Obvestilo za uporabnike

Uporabnike obveščamo, da trenutno izvajanje vseh dejavnosti podjetja poteka nemoteno. Izvajanje storitev gospodarskih javnih služb, ki so življenjsko pomembne za vse prebivalce Šaleške doline, je velika odgovornosti vseh nas. Ves napor usmerjamo v nemoteno in kakovostno izvajanje vseh naših dejavnosti.

V podjetju smo sicer sprejeli ustrezne ukrepe za preprečevanje širjenja virusa. Za vse uporabnike smo dosegljivi preko dežurnih številk in e-pošte Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. 

Za splošne informacije, reklamacije in vprašanja v zvezi z izstavljenimi računi pokličite:

03 896 11 00

V primeru okvar ali težav pri dobavi komunalnih dobrin pokličite na DEŽURNE ŠTEVILKE:

PE Energetika 

03 896 12 56 (daljinsko ogrevanje, hlajenje, zemeljski plin)

PE Energetika obvešča uporabnike, da:

  • vse morebitne okvare ali težave javijo na 24-urno dežurno številko,
  • vstop zaposlenih v bivalne prostore naših uporabnikov je dovoljen le v nujnih primerih,
  • izvajajo se vsa nujno potrebna dela za zagotavljanje obratovanja vseh sistemov,
  • ne nujna dela so trenutno preložena do nadaljnjega.

PE Komunala

03 898 94 20 (vodovod in kanalizacija)

Pokopališka dejavnost

  • 03 896 44 90
  • 03 896 44 91

Upravljanje s parkirišči in garažnimi hišami (Modre cone)

Informacije: 03 896 18 72, Reklamacije: 080 80 34 / int. 3

Sicer so do nadaljnjega zaradi preprečevanja širjenja koronavirusa za stranke zaprte upravna stavba Komunalnega podjetja Velenje na Koroški cesti 37b, poslovni enoti Energetika in Komunala na Koroški cesti 3a v Velenju, Centralna čistilna naprava Šaleške doline na Primorski cesti 8a v Šoštanju in pisarniški prostori na pokopališču v Podkraju. Stranke prosimo, da pred morebitnim osebnim obiskom skušajo zadeve urediti po telefonu ali nam pišejo na e-naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Če je obisk zares nujen zaradi dostave ali urejanja dokumentacije, vas prosimo, da pozvonite na zvonec, ki je lociran na rampah za vstop na vse zgoraj naštete lokacije ali neposredno ob vhodu v objekt, ali pokličite na zgoraj navedeno telefonsko številko.

Ob tej priložnosti še enkrat prosimo vse, da upoštevajo navodila, da ostanejo doma in se izogibajo javnim mestom, v kolikor je le mogoče.

CCN Saleške doline

Vabljeni k branju članka, danes objavljenega v tedniku Naš čas. Z Natašo Uranjek, vodjo službe za tehnologije in nadzor v Komunalnem podjetju Velenje, se je pogovarjala novinarka Jasmina Škarja. 

Kam s komunalnim blatom, ki nastane v centralnih čistilnih napravah – Z odpovedjo madžarskih odjemalcev seznanjeni tudi v Komunalnem podjetju Velenje – Iščejo nove rešitve – Nas bo sprememba udarila po žepu?

Ljudje smo bolj ozaveščeni, poslušamo, beremo in se zavedamo pomena čiste vode za zdravje narave, okolja in za svoje zdravje, saj jo uporabljamo v vsakdanjem življenju. K sreči imamo vodo, ki še ni onesnažena s pesticidi in drugimi mikroonesnažili. Po mnenju Nataše Uranjek, vodje službe za tehnologije in nadzor Komunalnega podjetja Velenje, se trudijo distribuirati zdravstveno ustrezno in čisto pitno vodo in odpadno vodo čimbolj očistiti, da naredijo kar največ, kar v danem trenutku lahko.

IMG 9084 KA jasek

Vabljeni k ogledu oddaje Dobro jutro (VTV Velenje) z dne 12. 2. 2020 z voditeljico Andreja Petrovic in gostjo odgovorno inženirko odvajanja komunalne in padavinske odpadne vode v KPV Karmen Koželjnik. Tema pogovora je odvajanje komunalne in padavinske odpadne vode. Med drugim boste izvedeli, kako razvejan je kanalizacijski sistem v upravljanju KPV (254 km), kaj je kanalizacijski priključek, kdo ga upravlja in kdo ga je dolžan vzdrževati, kako ga pravilno zgraditi (vodotesno in poplavno varno), kakšno dokumentacijo in soglasja potrebujete za izgradnjo in kje pridobiti vse potrebne informacije. Prav tako boste izvedeli, kakšne storitve izvaja sektor za odvajanje odpadnih voda in s kakšnimi problemi se zaposleni pri svojem delu srečujejo na terenu.

20200206 1

Velenje, 6. februarja 2020

V sklopu izvajanja projekta My Virtual Town je Komunalno podjetje Velenje obiskala skupina dijakov Gimnazije Velenje. Šolski center Velenje je namreč partner v projektu My Virtual Town, s katerim Kssena sodeluje v programu Erasmus+. Cilj projekta, sofinanciranega v okviru programa Erasmus+, je izobraževanje ter spodbujanje dijakov v aktivno vključevanje na različna ekonomska, okoljska in družbena področja znotraj lokalnih skupnosti. S spoznavanjem vsakdanjih ovir, s katerimi se srečujejo lokalne skupnosti, bodo lahko iskali rešitve na modelu virtualnega mesta.

euro zone europe

Komunalno podjetje Velenje je izvedlo obračun komunalnih storitev za individualne hiše za obdobje julij-december 2019. Skupno je bilo izstavljenih 6.894 obračunov. 3.152 uporabnikov je prejelo dobropis v skupni vrednosti 137.849,96 €, kar predstavlja 4,6 % prihodkov realizacije za individualne hiše v obdobju julij-december 2019; 3.742 uporabnikov je prejelo obračun v breme v skupni vrednosti 94.111,54 €, kar predstavlja 3,1 % realizacije za individualne hiše v obravnavanem obdobju. Znesek dobropisa se uporabnikom upošteva pri naslednjih mesečnih akontacijah oziroma računih.

Statistika

Odjemnih mest
Oskrbovanih objektov
Kilometrov omrežja
Infrastrukturnih objektov